Canvas is not supported in your browser.
Mistrzownia Forum  

Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 1.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podanie na rekruta

Nick - Arab
Poprzednie nicki - Lolazek 
Wiek - 14
Link do profilu Steam - https://steamcommunity.com/profiles/76561198366019352/
SteamID - STEAM_0:0:202876812
Od kiedy grasz na naszym serwerze - pierwszy raz wbiłem na server w 2017 roku a aktywnie gram od 3-4 miesięcy z malutkimi przerwami
Godziny na serwerze łącznie - 136
Link do screena godzin z Gametracker'a - https://imgur.com/a/BtD8M28
Doświadczenie w roli administratora - nie posiadam ale chętnie zdobęde
Coś o sobie - wysoki szczupły niebiesko oki blondyn
Dlaczego właśnie Ty? - Chce pomóc w rozwoju serwera po przez pomoc graczom z ich problemami na serverze przez co zostali by na nim na dłużej lub na stałe Big Grin

toxic, nie ma ani trochę szacunku do adminów, robi głupie reporty, revenge killuje (czasami), trzyma się regu jak babcie bibli ale łamie go tak jak babcie jak walną w kąt stolika. arab nie raz potrafi full toxic mode na voice.
100% na nie. (po co nam 2 mrviruson/yaoshi)
[Obrazek: UF3l0lN.gif]

Źle podane steam id
Pośpieszyłeś się z tym podaniem.
Jako gracz jesteś spoko, ale w roli nawet operatora to cię niestety nie widzę. Na stan dzisiejszy niestety 
Na NIEE
Dałbym na tak ale musisz się ogarnąć i grać częściej.
[Obrazek: FkCdYEm.gif]

23-08-2021 19:21:19BerbertoPapito napisał(a): Źle podane steam id

jak

23-08-2021 19:23:46Arab napisał(a): jak

STEAM_0:0:202876812
Prawidłowe steam id

23-08-2021 19:27:58Arab napisał(a):

ale to moje czy twoje
Twoje 
Odpisywanie pod swoim podaniem tylko gdy zostaniemy o coś zapytani lub gdy chcemy sprostować lub podważyć czyjąś wypowiedź

23-08-2021 19:18:36Chara napisał(a): toxic, nie ma ani trochę szacunku do adminów, robi głupie reporty, revenge killuje (czasami), trzyma się regu jak babcie bibli ale łamie go tak jak babcie jak walną w kąt stolika. arab nie raz potrafi full toxic mode na voice.