Canvas is not supported in your browser.
Mistrzownia Forum  



Mistrzownia Forum - Regulamin forum

Zasady ogólne


1. Zakładając konto na tym forum jednocześnie akceptujesz ten regulamin oraz zobowiązujesz się do jego przestrzegania.
2. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie w dowolnym momencie bez uprzedniego ostrzeżenia.
3. Wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich podanych przez ciebie informacji zawartych w procesie rejestracji w naszej bazie danych.
4. Administratorzy forum obejmują zwierzchnią i pełną władzę nad forum, dalszej kolejności władzę sprawują moderatorzy forum oraz moderatorzy poszczególnych działów.
5. Moderatorzy działów mogą jedynie moderować przypisany im dział i tylko w jego obrębie karać za przewinienia.
6. Administracja forum zastrzega sobie prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku oraz treści użytkowników w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.
7. Administracja forum ma prawo przyznawać ostrzeżenia za łamanie regulaminu forum, wg własnych interpretacji.
8. Administracja forum wydaje zalecenia których należy bezwzględnie przestrzegać.
9. Dozwolone jest posiadanie wyłącznie jednego konta. Jeśli są wyraźne znaki, że osoba korzysta z kilku kont, może zostać usunięta z forum.
10. Nazwa użytkownika nie może być słowem wulgarnym, adresem strony internetowej lub innym niedozwolonym słowem, o naruszeniu tej reguły decyduje Administrator.
11. Pełną odpowiedzialność za czyny popełnione przez osoby trzecie, podczas nieobecności prawowitego właściciela konta, ponosi właściciel.
12. Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie obowiązują wszystkich użytkowników forum, nie wykluczając administracji.
13. Zakazuje się korzystania z konta innego użytkownika (np. składanie własnych skarg poprzez konto innego użytkownika).
14. Za szczególne przewinienia (np. działanie na szkodę sieci) przewidziany jest permanentny ban.
15. Zabrania się obrażania oraz rozpowszechnianie danych osobowych oraz zdjęć innych użytkowników bez ich zgody.

Zasady dotyczące ostrzeżeń


1. Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem o różnej wartości punktowej.
2. Prawo do ukarania ostrzeżeniem oraz jego cofnięcie mają tylko administracja forum.
3. Ostrzeżeniem ukarany może zostać każdy użytkownik wraz z administracją.
4. Jeśli przewinienie jest jednorazowe możesz zostać ukarany ostrzeżeniem o wartości 0.

Zasady dotyczące pisania na forum


1. Zabrania się tworzenia 2 takich samych lub podobnych tematów.
2. Każdy temat musi być w odpowiednim dziale.
3. Nakazuje się stosować do wzoru w podaniach/propozycjach i w innych działach gdzie jest to nakazane przez Administację.

Zasady dotyczące reputacji / zgłaszania


1. Nadmierne zgłaszanie błachych rzeczy przez użytkownika, może skończyć się ostrzeżeniem lub przy braku refleksji banem.
2. Staramy się więc "plusować" za treści mądre, wnoszące do rozwoju naszego forum i sieci.
3. Minusy przeznaczone są dla treści zbędnych, bez jakiejkolwiek wartości merytorycznej. Za przyznawanie minusów bez uzasadnionego powodu, przewidywane są ostrzeżenia.
4. Zabronione jest składanie fałszywych zgłoszeń/skarg.
5. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza przepisy forum.
6. Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem forum.
7. Zabrania się nadużywania punktów reputacji.

Zasady treści


1. Użytkownik nie może w swoich wypowiedziach obrażać innych użytkowników tego forum jak i innych, osób poza forum, instytucji, organizacji itp.
2. Zabrania się spamować na forum.
3. Nie zezwala się na wypowiedzi, które nie są powiązane z tematem.
4. Zabronione jest umieszczania treści które są fałszywe, zniesławiające, niedokładne, obraźliwe, wyrażające nienawiść, napastliwe, obsceniczne, zawierające przemoc, profanujące, grożące, pornograficze, rasistowskie, wulgarne, nazistowskie, zastraszające, naruszające czyjąś prywatność oraz prawo autorskie, lub jakkolwiek naruszające polskie lub międzynarodowe prawo.
5. Zabronione jest prowokowanie innych użytkowników w celu tworzenia niepotrzebnych kłótni.
6. Zabronione jest załatwianie spraw prywatnych na forum.
7. Zabrania się "nabijania" postów, czyli pisania krótkich, niejednokrotnie zbędnych wypowiedzi mających jedynie na celu zwiększenie ilości postów bądź reputacji na forum.
8. Zabronione jest wielokrotne wypowiadanie się w podaniach oraz nie uargumentowanie swojego stanowiska np. Jestem na nie.
9. Zabronione jest wysyłanie spoilerów/screamerów/wirusów.
10. W odpowiedziach pod podaniami NIE piszemy "neutral", za każdym razem zastanów się czy gracz zasługuje na stanowisko o które się ubiega. Jeśli jesteś niezdecydowany nie pisz.
11. Wypowiadając się negatywnie w podaniu, piszemy sensowne uzasadnienie swojej decyzji.

Regulamin forum stworzony przez Friendly Doge, Sissel, Kresiosław

Twój obecny nick na Steam będzie twoim nickiem na Forum !!!


Theme © WillDx 2019 and iAndrew 2016 Powered by © MyBB